Saturday, April 17, 2010

Crisis

Aku selalu komplen yg hidup aku ni tak cukup exciting dan eventful untuk tulis dalam blog. That's why sebelum ni macam malas nak update. Nothing ever happens. Tapi bulan ni, bertimpa-timpa pulak events sampai aku nak tulis dalam blog pun tak sempat lol.

Mula-mula, aku pergi mengelamun dan langgar kereta orang. My excuse: I could have sworn there was a traffic light at the junction! Mimpi. Tu la. Ngelamun lagi.


Habis RM800 kat situ dan lagi RM900 utk bayar orang yg aku langgar tu. Bengong. 

Tanggal Jumaat 16 April 2010 adalah tarikh paling bersejarah dalam hidup kucing aku Chuck. Tetiba dia rasa daredevil dan terjun bangunan tanpa apa-apa safety harness/bungee cord/parachute. Alahai Chuck. Dah la makanan ko lagi mahal dari makanan aku (aku pun makan roti free je), ubat ko jangan cakap la. Bangkrap aku camni. Vet pulak bagitau belakang ko cedera dan ko taknak makan sampai kena manually feed. No, Chuck no. Please eat. I can't deal with this right now. Sian Pat dok sorang kat rumah. Sian ko, sebab kalau ko lumpuh macam mana aku nak jaga ko? Please get better. Please please please.

Shit, I'm crying now.

I'll continue later.


1 comment:

Nia said...

at least dia nak makan walaupun manually feed. so, there is still hope. don't cry, he will get better, insya Allah.

P/S : This is why I never fully recovered after Labqi gone.